Veelgestelde vragen

Bekijk hier onze meestgestelde vragen. Mochten er nog vragen zijn, mail ons dan via info@boji.nl

Verzenden, bezorgen en retourneren.

 Boji en haar partners doen er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. Omdat Boji nauw samenwerkt met verschillende groothandels, kan de levertijd per product verschillen. Dit wordt aangegeven bij de productinterface. Is je bestelling niet aangekomen op de aangegeven bezorgdatum? Er is waarschijnlijk vertraging opgelopen bij de bezorgdienst.

Is jouw bestelling er na 2 dagen na de originele bezorgdatum? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. 

Bij het plaatsen van een bestelling krijgt iedereen een orderbevestiging. Heb jij deze niet ontvangen? Kijk voor de zekerheid eens in je spambox, wellicht kun je deze mail daar vinden.

Het is ook mogelijk je order terug te vinden in "mijn account". Staat je bestelling hier in? Dan is jouw bestelling succesvol geplaatst!

Vragen over Android TV Boxen

 Ja, de Ematic Pro X is een van de weinige boxen die Netflix in 4K (HDR) ondersteunt. 

Ja, de Ematic Pro X, de Mecool KM1 en Mecool KM9. 

Ja, de Ematic Pro X, Mecool KM1 en Mecool KM9 zijn de enige drie boxen in ons assortiment met een officiële Google Certificering. Hierdoor is het mogelijk om het originele Android TV OS te gebruiken. 

Ja, dat kan. Echter verkopen wij zelf geen abonnementen voor IPTV. 

Nee, dat is bij ons niet mogelijk.

Niet alle boxen krijgen een automatische update. Dit verschilt heel erg per fabrikant. 

Ja dat kan, met name de Ematic Pro X, Mecool KM9 en Mecool KM1 zijn hier het beste voor geschikt. 

Op al onze boxen.

Terug naar boven